This Time Last Year: London | Loni touhle dobou: Londýn


As soon as the warmer spring air arrives, I always catch the travel bug. However, having just started a new job, traveling will not be an option for a while yet. So, with nostalgia, I turn to memories and photos from my last trip to London, which I took about a year ago, just after leaving my old job. I've got a bunch of photos for you here, how about that?  Vždycky když přijde teplejší jarní vzduch, dostanu cestovní horečku. Nicméně tentokrát, protože jsem začala nové zaměstnání, musím na cestování ještě nějakou chvíli zapomenout. A tak se s nostalgií obracím k fotkám a vzpomínkám na svůj poslední výlet do Londýna, což bylo asi před rokem, když jsem skončila ve staré práci. Mám pro vás nějaké fotky, co vy na to?


It was my third time going on a solo trip to London and the best one yet! It involved a lot of bookshopping, aimless wandering around, also guided walks, seeing long distance friends and culture.
Wait. This needs a song.
Bylo to potřetí, co jsem se sama vydala do Londýna a zatím to byl ten nejlepší výlet! Zahrnoval hodně času v knihkupectvích, bezcílného potulování, také vycházky s průvodcem, setkání se vzdálenými přáteli a taky kulturu.
Moment. Chce to písničku.




Tulipa "Texas Flame", Kensington Gardens

Bertie <3


Don't you just love gulls? I do! 

It wouldn't be a trip to London without bumping into my favourite South Bank busker, Ste Forshaw :) I couldn't stay and listen very long this time, but I bought his record. Of course I did.  Nebyl by to výlet do Londýna, kdybych nenarazila na svého nejoblíbenějšího buskera na South Banku - Ste Forshaw :) Tentokrát jsem se nemohla moc dlouho zdržet a poslouchat, ale koupila jsem si jeho desku. Samozřejmě.

A lovely event that I took part in (and dragged along my friend) was a guided walk on the poet John Keats and his life in Hampstead. A lot of historical, literary and Londony loveliness!  Krásná akce, které jsem se zúčastnila (a přitáhla s sebou svoji kamarádku) byla komentovaná vycházka o básníku Johnu Keatsovi a jeho životě v Hampsteadu. Spousta historické, literární a londýnské nádhery :) 


Inside Keats House





My first ever proper fish & chips | Moje první poctivá fish & chips

London Red Eye

I shall leave it here for now, but do not dispair. This trip was unique also because it was the first time I ventured outside of London. Soon you can expect another post with some photos from Liverpool! :) Prozatím to nechám tak, ale nezoufejte. Tenhle výlet byl jedinečný taky proto, že to bylo poprvé, co jsem se vypravila mimo Londýn. Takže brzy můžete očekávat další článek s fotkami z Liverpoolu! :) 

Comments

Popular posts from this blog

Milé divadlo, chybíš mi!

Hudson Taylor at Electric Ballroom

This Time Last Year: Liverpool | Loni touhle dobou: Liverpool